ID: 9309 | Opublikowane 13.09.2023 00:13 | Zgłoś nadużycie
Sprzedam
BMW SERIA 5 III (E34)
×
Ten konkretny egzemplarz pochodzi z Mojej prywatnej kolekcji od Stycznia 2020r.
Poniżej kilka słów o tym pięknym BMW...
BMW 530i E34
Rocznik: 1992
Przebieg: 328000 km
Pojemność: 2997 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 218 KM
Cena: 53900 PLN
Wyposażenie:
Data produkcji: 30.10.1992 r.
Pierwsza rejestracja: 22.06.1994 r.
Pojemność silnika: 2997cm3 V8 218 KM
– zawieszenie M-Technik
– alufelgi 17′ oryginalne BBS RS + opony letnie,
– alufelgi 16′ BMW + Opony letnie,
– felgi 16′ + opony zimowe,
– piękny i unikatowy kolor,
– fotele skórzane,
– fotele przednie podgrzewane,
– fotele przednie pompowane,
– szyberdach elektryczny,
– radio BMW BUSINESS,
– ABS,
– klimatyzacja automatyczna 2-strefowa,
– 4x el. szyby,
– lusterka boczne regulowane elektrycznie,
– airbag x4,
– autoalarm,
– centralny zamek,
– uchwyty na kubki z przodu,
– podłokietnik,
– halogeny,
– regulowana kierownica,
– tylne siedzenia dzielone i rozkładane,
– komplet kluczy x2,
BMW miało w Niemczech tylko jednego użytkownika od nowości.
Ja kupiłem je w styczniu 2020 r. i od tamtej pory wykonałem w nim sporo prac, aby doprowadzić go stanu, w którym się obecnie znajduje.
W aucie wymieniłem przednie błotniki i kompletne oba progi na nowe galwanizowane. Poprzednie korodowały. Na dołach drzwi również była korozja, więc zostało to naprawione. Podwozie jest całkowicie wyczyszczone i zabezpieczone przed korozją. Nałożone są 2 warstwy ochronne plus na koniec bezbarwna warstwa lakieru, żeby spód nie robił się szary, tylko pozostał czarny.
Wymieniłem wszystkie listwy boczne na drzwiach (środkowe i dolne) na oryginalne BMW, bardzo duży koszt bo po rabatach wyszło ponad 2.000 zł.
Po lakierowaniu postawiłem auto na 3-stopniową polerkę lakieru, po czym został położony profesjonalny wosk z zabezpieczeniem na 2 lata.
Mechanicznie po sprawdzeniu wymieniłem jedynie akumulator na nowy i pompę paliwa.
Dodatkowo auto było u elektromechanika, ponieważ miało pobór prądu, zostało to naprawione.
Prąd pobierała lampka w bagażniku i wyświetlacz od komputera.
Oryginalnie auto kupiłem na aluminiowych felgach 16 z oponami letnimi i stalowymi felgami 16 z oponami zimowymi.
Dokupiłem alu BBS widoczne na zdjęciach. Felgi są oryginalne, nie żadne chińczyki, dodatkowo w pierwszym lakierze, nigdy nie lakierowane ani nie prostowane. Założyłem nowe opony Continental i dystanse firmy RR CUSTOMS.
Środek został tylko delikatnie odświeżony, poprawiony został wygląd skór w profesjonalnej firmie. Wymieniłem gałkę zmiany biegów, wszystkie mieszki od gałki, ręcznego. Dodatkowo założone są nowe znaczki na masce i pokrywie bagażnika. Jeszcze nie odkleiłem folii ;P
Wszystko oczywiście nowe kupowane w salonie BMW. Na wszystkie te rzeczy posiadam faktury.
Posiadam komplet dokumentów, tj. książka serwisowa, faktury ze wszystkich nawet najmniejszych napraw poprzedniego właściciela, wraz z fakturą zakupu auta.
Samochód przez pierwsze 2 lata był autem demo w salonie BMW w Niemczech. Pierwszym właścicielem jest BMW, następnie w 1994 roku zakupił go jedyny użytkownik.
Właściciel auta nawet spinał faktury za paliwo i wyliczał sobie średnie spalanie – widać, że pasjonat.
Auto kupiłem jako bezwypadkowe, jedyna rzecz, która była robiona w Niemczech, to tylny lewy błotnik był lakierowany, posiadał rysę. Są zdjęcia z naprawy oraz wycena dekry i faktura na naprawę w ASO BMW.
Łączny koszt tego, co zainwestowałem w to auto, to prawie 30.000 zł.
Przebieg auta 328.000 km.
Do 327.000 km jest ciągiem prowadzona historia w ASO BMW.
Auto świeżo po wymianie oleju wraz ze wszystkimi filtrami.
Wymieniona Chłodnica klimatyzacji, uzupełniony czynnik.
Z rzeczy, które trzeba naprawić, aczkolwiek jest duża szansa, że już nie długo zostaną przeze mnie zrobione to:
- Wydech (jest trochę skorodowany) ale pracuje bez problemu, nie przepuszcza powietrza
- Tapicerka (wymaga drobnych poprawek; odklejają się w kilku miejscach boczki; podsufitka też delikatnie się odkleja)
Dariusz Kosecki
Telefon: +48... pokaż numer
Miejscowość: Gdańsk
44FOX-ID...
Poniżej kilka słów o tym pięknym BMW...
BMW 530i E34
Rocznik: 1992
Przebieg: 328000 km
Pojemność: 2997 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 218 KM
Cena: 53900 PLN
Wyposażenie:
Data produkcji: 30.10.1992 r.
Pierwsza rejestracja: 22.06.1994 r.
Pojemność silnika: 2997cm3 V8 218 KM
– zawieszenie M-Technik
– alufelgi 17′ oryginalne BBS RS + opony letnie,
– alufelgi 16′ BMW + Opony letnie,
– felgi 16′ + opony zimowe,
– piękny i unikatowy kolor,
– fotele skórzane,
– fotele przednie podgrzewane,
– fotele przednie pompowane,
– szyberdach elektryczny,
– radio BMW BUSINESS,
– ABS,
– klimatyzacja automatyczna 2-strefowa,
– 4x el. szyby,
– lusterka boczne regulowane elektrycznie,
– airbag x4,
– autoalarm,
– centralny zamek,
– uchwyty na kubki z przodu,
– podłokietnik,
– halogeny,
– regulowana kierownica,
– tylne siedzenia dzielone i rozkładane,
– komplet kluczy x2,
BMW miało w Niemczech tylko jednego użytkownika od nowości.
Ja kupiłem je w styczniu 2020 r. i od tamtej pory wykonałem w nim sporo prac, aby doprowadzić go stanu, w którym się obecnie znajduje.
W aucie wymieniłem przednie błotniki i kompletne oba progi na nowe galwanizowane. Poprzednie korodowały. Na dołach drzwi również była korozja, więc zostało to naprawione. Podwozie jest całkowicie wyczyszczone i zabezpieczone przed korozją. Nałożone są 2 warstwy ochronne plus na koniec bezbarwna warstwa lakieru, żeby spód nie robił się szary, tylko pozostał czarny.
Wymieniłem wszystkie listwy boczne na drzwiach (środkowe i dolne) na oryginalne BMW, bardzo duży koszt bo po rabatach wyszło ponad 2.000 zł.
Po lakierowaniu postawiłem auto na 3-stopniową polerkę lakieru, po czym został położony profesjonalny wosk z zabezpieczeniem na 2 lata.
Mechanicznie po sprawdzeniu wymieniłem jedynie akumulator na nowy i pompę paliwa.
Dodatkowo auto było u elektromechanika, ponieważ miało pobór prądu, zostało to naprawione.
Prąd pobierała lampka w bagażniku i wyświetlacz od komputera.
Oryginalnie auto kupiłem na aluminiowych felgach 16 z oponami letnimi i stalowymi felgami 16 z oponami zimowymi.
Dokupiłem alu BBS widoczne na zdjęciach. Felgi są oryginalne, nie żadne chińczyki, dodatkowo w pierwszym lakierze, nigdy nie lakierowane ani nie prostowane. Założyłem nowe opony Continental i dystanse firmy RR CUSTOMS.
Środek został tylko delikatnie odświeżony, poprawiony został wygląd skór w profesjonalnej firmie. Wymieniłem gałkę zmiany biegów, wszystkie mieszki od gałki, ręcznego. Dodatkowo założone są nowe znaczki na masce i pokrywie bagażnika. Jeszcze nie odkleiłem folii ;P
Wszystko oczywiście nowe kupowane w salonie BMW. Na wszystkie te rzeczy posiadam faktury.
Posiadam komplet dokumentów, tj. książka serwisowa, faktury ze wszystkich nawet najmniejszych napraw poprzedniego właściciela, wraz z fakturą zakupu auta.
Samochód przez pierwsze 2 lata był autem demo w salonie BMW w Niemczech. Pierwszym właścicielem jest BMW, następnie w 1994 roku zakupił go jedyny użytkownik.
Właściciel auta nawet spinał faktury za paliwo i wyliczał sobie średnie spalanie – widać, że pasjonat.
Auto kupiłem jako bezwypadkowe, jedyna rzecz, która była robiona w Niemczech, to tylny lewy błotnik był lakierowany, posiadał rysę. Są zdjęcia z naprawy oraz wycena dekry i faktura na naprawę w ASO BMW.
Łączny koszt tego, co zainwestowałem w to auto, to prawie 30.000 zł.
Przebieg auta 328.000 km.
Do 327.000 km jest ciągiem prowadzona historia w ASO BMW.
Auto świeżo po wymianie oleju wraz ze wszystkimi filtrami.
Wymieniona Chłodnica klimatyzacji, uzupełniony czynnik.
Z rzeczy, które trzeba naprawić, aczkolwiek jest duża szansa, że już nie długo zostaną przeze mnie zrobione to:
- Wydech (jest trochę skorodowany) ale pracuje bez problemu, nie przepuszcza powietrza
- Tapicerka (wymaga drobnych poprawek; odklejają się w kilku miejscach boczki; podsufitka też delikatnie się odkleja)
Dariusz Kosecki
Telefon: +48... pokaż numer
Miejscowość: Gdańsk
44FOX-ID...